Obec Hviezdoslavov
Váš nákup môžete dokončiť na tomto mieste. Doprava je zdarma a doručenie do 10 dní.
Výprázdniť košík

Aktualizované. Úrady budú pre verejnosť aj naďalej uzavreté

Aktualizované. Úrady budú pre verejnosť aj naďalej uzavreté
Dôležitý oznam

12.3.2020

ÚSTREDNÝ KRÍZOVÝ ŠTÁB SR PRIJAL TVRDÉ PREVENTÍVNE OPATRENIA

Dnešné zasadnutie Ústredného krízového štábu prinieslo nové preventívne opatrenia pred šírením ochorenia COVID-19:

  • Zatvorenie škôl a školských zariadení,
  • zavedenie hraničných kontrol (a zachovanie len veľkých hraničných priechodov),
  • zatvorenie všetkých troch medzinárodných letísk,
  • zastavenie medzinárodnej prepravy okrem zásobovania,
  • povinná karanténa pre ľudí prichádzajúcich z rizikových oblastí,
  • zatvorenie sociálnych a kultúrnych zariadení,
  • obmedzená prevádzka obchodných centier (cez víkend bude možné nakúpiť len potraviny, lieky a drogériu),
  • zatvorené budú bary, reštaurácie, lyžiarske strediská i wellness centrá a aquaparky,
  • vnútroštátne vlaky budú premávať v prázdninovom režime.

 

Oznamujeme tiež verejnosti, že v dňoch od 13.3. do 20.3.2020 bude budova Obecného (aj Stavebného) úradu Hviezdoslavov pre verejnosť uzavretá.

Prosíme klientov, aby zvolili iné formy komunikácie – elektronicky, príp. telefonicky. Priebežne Vás budeme o ďalšom postupe informovať. Kontakty na pracovníkov Úradu nájdete na tomto mieste. Ďakujeme Vám za pochopenie neľahkej situácie...

 

AKTUALIZÁCIA 20.3.2020

Oznamujeme verejnosti, že budova Obecného (aj Stavebného) úradu Hviezdoslavov bude pre verejnosť uzavretá až do 27.3..

Prosíme klientov, aby zvolili iné formy komunikácie – elektronicky, príp. telefonicky. Priebežne Vás budeme o ďalšom postupe informovať. Kontakty na pracovníkov Úradu nájdete na tomto mieste.

Ďakujeme Vám za pochopenie neľahkej situácie...

 

AKTUALIZÁCIA 26.3.2020

Oznamujeme verejnosti, že krízový štáb Hviezdoslavova v zložení:

  • Marek Lackovič, starosta Hviezdoslavova
  • Tatiana Skybová, zástupkyňa starostu
  • Ľuba Pavnicová, vedúca Stavebného úradu
  • Viera Gešová, vedúca Kancelárie prvého kontaktu
  • Adam Takáč, predseda Bezpečnostnej komisie
  • Jana Zemanová, vedúca Ekonomického úseku
  • Veronika Kodayová, predsedníčka Miestneho spolku SČK

rozhodol dnes, t. j. 26. marca 2020 o tom, že okrem opatrení prijatých Ústredným krízovým štábom SR, pokračujeme v nasledovných opatreniach, a to predbežne od 30.3.2020 do 14.4.2020 (vrátane):

  • uzatvorený Obecný úrad aj Stavebný úrad obce Hviezdoslavov pre verejnosť
  • uzatvorený Športovo-relaxačný areál (bez výnimky) na Školskej ul.
  • uzatvorený Kultúrny dom vrátane všetkých, i súkromných akcií (bez výnimky)

Urgentné záležitosti týkajúce sa Stavebného alebo Obecného úradu obce môžu byť po vopred zjednanej dohode s príslušným úradníkom, resp. úradníčkou, vybavené osobne. Pripomíname, že bez rúška na tvári nebude vstup umožnený nikomu.

Prakticky všetko v zriaďovateľskej pôsobnosti obce sa otvorí najskôr až po Veľkej noci.

Najbližšie zasadnutie zastupiteľstva sa uskutoční 8. apríla 2020 o 8:00 v hlavnej sále Kultúrneho domu vo Hviezdoslavove. Sprevádzať ho budú prísne bezpečnostné opatrenia pre všetkých a povinnosťou pri vstupe na zasadnutie bude pre každého rúško na tvári (bez výnimky). Pozvánka bude, ako obyčajne, zverejnená v súlade so zákonom, min. 3 dni pred rokovaním zastupiteľstva. Zároveň verejnosť prosíme, aby každý občan mimoriadne zvážil svoju prítomnosť na zastupiteľstve. Zastupiteľstvo bude totiž ako obvykle možné pozrieť i na YouTube, materiály na rokovanie bude možné stiahnuť si, nad rámec zákona, min. 24 hodín vopred na stránkach obce.

Na zbernom dvore i cintoríne v zriaďovateľskej pôsobnosti obce Hviezdoslavov je nariadením Vlády SR od stredy 25.3. povinnosťou nosiť na tvári rúško. Úrad verejného zdravotníctva dal príkaz nosiť rúška všade mimo svojho bydliska. Príkaz začal platiť 25. marca a platí až do odvolania. Platí to i pre státie v rade. V akomkoľvek rade budú musieť ľudia stáť vo vzdialenosti dva metre od seba, či je rad vonku alebo dnu.

Prosíme našich občanov a návštevníkov našich úradov, aby zvolili iné formy komunikácie – elektronickú, príp. telefonickú. Kontakty na pracovníkov Úradu nájdete na tomto mieste. Priebežne Vás budeme o ďalšom postupe informovať.

Informácie ohľadom MŠ nájdete na tomto mieste.

Ďakujeme Vám za pochopenie neľahkej situácie...

 

Marek Lackovič

starosta